Küçük mutlulukların adresi...

12 Eylül 2010 Pazar

Keske Sahici Bir Peri Olsaydim...

Bayram demek, yeni bir elbise, parlak bir ayakkabi,mis kokulu bir ev demek,
Salonda bekleyen kocaman seker kasesini dusleyerek, masum umutlarin koynunda uykuya dalmak demek
Gunesin dogusunu sabirsizlikla bekleyip,
Gun agarirken capakli gozlerle bayramlik elbiseleri giymek demek...
Anneler kahvalti sofrasini hazirlarken,
Bayram namazindan donen babayi, pencerenin onunden umutla beklemek demek...
Tonton dedelerin ellerinden opmek,
Eline sikistirilan bayram harcligini sevincle cebine koymak demek
Bayram demek paylasmak demek, huzur demek, ufak kucaklasmalarla elde edilen tarifsiz mutluluklar demek...
Peki ya onlar icin?

Keske tum cocuklar ayni hislerle bayram sabahina uyanabilse,
Keske Filistin'de ki Afganistanda'ki Irak'ta ki nice cocuklar da ayni bayram coskusunu minicik yureklerinde hissedebilse...
Savaslar olmasa,cocuklar yetim kalmasa,insanlar uykuya huzurla dalsa...

Gercek bir peri olsaydim... Sahici...
Aglayan cocuklara degneyimi dokundurabilsem, gozyaslarini dindirebilseydim....
Soguk gecelerde ustlerini acan yetimlerin uzerlerini ortebilsem,
Yanaklarina da bir opucuk kondurabilseydim...
Gok gurlediginde korkmasalar, ellerinden tutup, onlari simsiki sarilabilseydim
Cok isterdim...
Ama keske Sahici bir peri olsaydim, yaralari sarsaydim...

Baslarken yoktu aklimda boyle seyler yazmak, sadece kucuk bi bayram tebrigi yazip cikacaktim.
Herkese mutlu bayramlar

Hiç yorum yok: