Küçük mutlulukların adresi...

7 Eylül 2010 Salı

Tasarımım:)


İstediğim şekilde bulamayınca salonum için dekoratif kırlentleri kendim dikmeye karar verdim. Patchwork bilmiyorum ama bir şekilde yaptım daha doğrusu uydurdum:) Sevgili Tiryaki Hobi de bekliyordu kırlentlerimi ama son kısımlarını bitirir bitirmez ekleyeceğim.

Gelelim İğneliğime...

Evdeki ufak saksıyı değerlendirmek için artık kumaşlarla ufak bir yastık diktim ve saksının içine yerleştirdim.Son olarakta slikonla kurdelayı yapıştırdım.

Kırlentleri dikerken de ayrıca zevk aldım.Yaptığım birkaç parça daha var, hepsine de ''tasarımım'' adını verdim. Çok mütavazisin Balperisi dediğinizi duyar gibiyim:) Geçen gün salondan bir patırdı geldi, Balkolulumla birbirimize bakarken,salona koştum ve tasarımım düşmüş diye ortalığı ayağa kaldırdım.

İlahi Balperisi, değil mi ama... Birkaç parça eşyayı değerlendirip tasarımcı oldun ya, Hobi blogları ne yapsın?

Hiç yorum yok: