Küçük mutlulukların adresi...

10 Eylül 2010 Cuma

Profiterol

Çikolatası Gelenlere...

Sizlerde de olur mu bilmiyorum, ben zaman zaman yaşıyorum.Canım birşey istiyor, ama ne istediğini bilmiyorum. Bu his içerisinde mutfakta buluyorum kendimi.Bir çok yiyecekten ufak ufak tadıyorum ama nafile...Velhasıl aradığımı bulana kadar aynı şekilde devam ediyorum.

Annemle beraber bu tarifi çok yapardık, evde hemen tükenir bir sonra ki güne kalmazdı... Lakin bizim evde de aynısı oldu..Çoğu evde aynı olsa gerek,çünkü tat itibari ile herkesin sevebileceği bir tatlı.
Malzemeler
Hamuru için
1 su bardağı su
100 gr tereyağ veya margarin
1 tatlı kaşığı şeker
ve bir tutam tuz
1 su bardağı un
4 yumurta

Kreması için
1 su bardağı şeker
4 yemek kaşığı un
2 su bardağı süt

Üzeri için
Hazır çikolata sosu
Balperisi'nin Notu:) Eğer çikolata sosunu kendiniz yapmak isterseniz
1 su bardağı sut, 2 silme yemek kaşığı un, 2 silme yemek kaşığı kakao, 2 yemek kaşığı şeker,1 tatlı kaşığı nesquik ekleyip kaynayana kadar karistirarak da cikolata sosunu elde edebilirsiniz.Tarif Kucuk Mutfaktan sevgili Nesibeye ait..
Mutlu gunler diliyorum...

1 yorum:

Bal Kokulu dedi ki...

Bal Perisinin bal kokulusu bayildi bu profiterollere...